Noua campanie Oliver Peoples care te face sa iti doresti o pereche noua de ochelari, chiar daca nu ai nevoie. Simpaticul clip, regizat de aclamatul regizor si fotograf Lisa Eisner, ii are in rolurile principale pe artistul Devendra Banhart si pe iubita lui din viata reala, Rebecca Schwart. Cei doi prezinta, cu o naturalete de invidiat, ultima colectie Oliver Peoples, intr-o atmosfera plina de intimitate si romantism. Scurta poveste de dragoste este incadrata intr-o locatie perfecta, o capodopera a arhitectului John Lautner: The Rainbow House, un exemplu autentic de viata californiana, construita la inceputul anilor '60. Muzica ('Brindo' by Devendra Banhart) contribuie decisiv la crearea unui cadru perfect, cu care, de altfel, Oliver Peoples ne-a obisnuit in ultimele campanii. Faimoasa firma de ochelari si-a castigat deja reputatia pentru lansarea de scurte clipuri de promovare a noilor colectii, pline de spiritualitate. Mai mult, colectia Oliver Peoples 2011 a fost prezentata in exclusivitate de NOWNESS, brand al grupului LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, lider digital in promovarea de campanii de lux. Iar pentru cei care nu stiau inca, compania Oliver Peoples produce ochelari de vedere si de soare, a fost infiintata in 1986 de catre Larry si Dennis Lieght, in West Hollywood, California, iar din 2006 a devenit parte a grupului Luxottica. Enjoy!
No comments:
Post a Comment